Inddragelseskampagne

Nu går jagten ind på Randers’ DNA! Kommunen spørger: Hvad er vores DNA? Hvordan er vi anderledes? – Eller Randerledes?

Hvordan er vi Randerledes?

Giv dit bud på Facebooksiden Randerledes

Jagten på Randers Kommunes fremtidige brand er blevet skudt i gang. Første skridt er kampagnen ”Randerledes – ordet er dit!”, som giver borgerne og erhvervslivet i Randers Kommune mulighed for at sætte ord på, hvad der er Randers' styrker, svagheder og muligheder.

Her på siden kan du læse mere om Randerledeskampagnen og sige, hvad du mener, skal kendetegne Randers og omegn fremover. Du kan også finde tider og steder, hvor du kan træffe vores brand-team.

Du har mulighed for at give dit bidrag frem til fredag d. 19. juni kl. 10:00.

Billeder fra launch af brandingkampagnen d. 19. maj 2015.

Borgmester Claus Omann Jensen opfordrer alle til at komme med
deres bud på, hvad det bedste ved Randers er.


Eleverne fra VIA University College gav deres bud på,
hvad der gør Randers anderledes.